Contribute to the advancement of science

 

به مطالعه ردیابی علائم بپیوندید:

حتی اگر هیچ علامتی از COVID-19 نداشته اید، می توانید به محققان
کمک کنید تا از طریق جمع سپاری، شیوع ویروس در سراسر کشور را ردیابی کنند. ممکن است فقط یک دقیقه در روز یا هفته طول بکشد تا شرکت کنید و اگر علائمی را تجربه می کنید به محققان بگویید.

این امر می تواند به ویژه برای شناسایی علائم اولیه "موج دوم" موارد مفید باشد، زیرا ایالت ها مشاغل و فعالیت های تفریحی خود را باز می کنند.

مطالعه COVID Near You که توسط محققان دانشگاه هاروارد آغاز شد، از پیام‌های متنی استفاده می‌کند.

مطالعه علائم COVID، از بیمارستان عمومی ماساچوست و امپریال کالج لندن، از برنامه ای استفاده می کند که در ابتدا برای یک مطالعه ملی بزرگ در مورد پرستاران توسعه یافته بود.

نظرسنجی ملی سلامت روزانه، از دانشگاه استنفورد، ایمیلی می فرستد تا از مردم بخواهد احساس خود را هر روز گزارش دهند.عدم شناسایی هارد و فلش در تلویزیون

به مطالعه تست آنتی بادی بپیوندید:

افرادی که علائم کووید-۱۹ داشتند اما در زمان بیماری آزمایش ندادند، اکنون می‌توانند آزمایش آنتی‌بادی برای تشخیص ابتلا به این بیماری انجام دهند. این آزمایشات باید توسط مطب پزشک سفارش داده شود.

اطلاعات بیشتر از میشیگان: برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید

اما محققان همچنین می‌خواهند ببینند چه بخشی از عموم مردم دارای آنتی‌بادی علیه COVID-19 هستند، حتی اگر علائمی نداشته باشند.نشانه های خرابی مودم

مؤسسه ملی بهداشت به دنبال افرادی است که هیچ سابقه شناخته شده ای از علائم COVID-19 ندارند و مایل به خون گیری در خانه هستند که معادل دو قطره خون است.

Comments

Popular posts from this blog

Learning French

Science has recently discovered the secret to learning a new language