Science has recently discovered the secret to learning a new language

 

وقتی صحبت از یادگیری یک زبان جدید می شود، ضرب المثل قدیمی "تمرین و تکرار باعث یادگیری عالی می شود" در واقع شایستگی هایی دارد. یک مطالعه جدید که بر نحوه اکتساب زبان در مغز متمرکز بود، نشان داد که تکرار بخش مهمی از فرآیند یادگیری زبان است.

ساینس دیلی توضیح می دهد که مطالعه ای که توسط لیلی کیمپا از دانشگاه هلسینکی انجام شد، نحوه واکنش مغز ما به کلمات جدید را در دوره های کوتاه مدت در معرض قرار گرفتن بررسی کرد. کیمپا برای تحقیقات خود با داوطلبان فنلاندی زبان کار کرد و پاسخ عصبی آنها را با الکتروانسفالوگرافی (EEG) در طول کارهای گفتاری که شامل کلمات تکراری در زبان مادری فنلاندی و زبان غیر مادری آنها بود، اندازه‌گیری کرد. کلمات به مدت بیش از 30 دقیقه در دو شرایط ارائه نمی‌شوند: «شرکت‌کنندگان یا به طور منفعلانه در معرض کلمات گفته شده در پس‌زمینه قرار می‌گرفتند یا در سخنرانی شرکت می‌کردند. تقویت عصبی مشابه با کلمات جدید در هر دو شرایط گوش دادن مشاهده شد. در نتیجه‌گیری این مطالعه، مشخص شد که قرار گرفتن در معرض کلمات جدید سریع و مکرر پاسخی را در مغز نشان می‌دهد که نشان می‌دهد فرد زبان را حفظ کرده استداستان های کودکانه

کیمپا گفت: «برخلاف پاسخ به کلمات موجود، کلمات جدید افزایش پاسخ عصبی را بین مراحل اولیه و اواخر قرار گرفتن در قشر پیشانی و گیجگاهی چپ نشان دادند که به عنوان ایجاد مدارهای حافظه عصبی تفسیر شد. "میزان این تقویت عصبی همچنین با میزان خوبی که شرکت کنندگان پس از آن کلمات جدید را به خاطر می آورند، مرتبط است." (به دنبال یادگیری زبان های جدید هستید؟ از «سلام» شروع کنید) زبان برنامه نویسی پایتون

از طریق مطالعه‌اش، او توانست بررسی کند که پس‌زمینه‌های زبانی قبلی داوطلبان چگونه بر شکل‌گیری ردیابی حافظه کلمات آنها تأثیر می‌گذارد، که فرآیندی است که چگونه ما قادر به حفظ کردن آن‌ها هستیم. این مطالعه نشان داد که در داوطلبانی که تجربه زبان خارجی قبلی را داشتند، واکنش زیادی به کلمات غیر بومی جدید وجود داشت. این نشانه افزایش "انعطاف پذیری مغز برای به دست آوردن گفتار با واج شناسی جدید" است.

Comments

Popular posts from this blog

Contribute to the advancement of science

Learning French