Learning French

 

1. با اصول اولیه شروع کنید - مبانی درست

یکی از چالش برانگیزترین چیزها در مورد یادگیری یک زبان خارجی، عادت کردن به صداها و تلفظ جدید و همچنین قواعد مختلف گرامری است.

فرانسه نیز از این قاعده مستثنی نیست - چند صدا وجود دارد که ممکن است برای شما جدید باشد، تلفظ می تواند کاملاً متفاوت از انگلیسی باشد و گرامر ممکن است گاهی اوقات بسیار عجیب به نظر برسد.

مهم است که با اصول اولیه مانند الفبا و تلفظ حروف شروع کنید - با این حال، در ابتدا باید با برخی از ویژگی های کلیدی زبان فرانسه نیز آشنا شوید.

The best hairdressing school for women

مواردی که ممکن است لازم باشد ابتدا روی آنها تمرکز کنید عبارتند از:

·         تواف
ق اسمی جنسیت و صفت

·         استفاده از مقالات

·         صرف فعل و افعال بی قاعده رایج

زمان‌های اصلی افعال (حال، نشان‌دهنده، گذشته مرکب، فعل‌های گذشته و آینده ساده) و همچنین

بسته به هدف شما، معلم یا معلم شما ممکن است به شما پیشنهاد کند روی چیزهای دیگری تمرکز کنید - برای مثال، واژگان خاص اگر در حال یادگیری زبان فرانسه برای کار هستید، یا حالت فرعی، که اغلب در فرانسه استفاده می شود، اگر می خواهید حرکت کنید یا سفر به فرانسه

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این قوانین مهم و بهبود تلفظ، یادگیری با درس های صوتی است که دارای توضیحات گرامری هستند. همچنین می توانید عبارات و کلماتی را که توسط یک فرانسوی زبان با صدای بلند خوانده می شود تکرار کنید - این به شما کمک می کند تا مهارت های تلفظ و مکالمه خود را بهبود ببخشید.

2. یک دیکشنری فرانسوی برای بررسی کلمات فرانسوی دریافت کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود دایره لغات و درک شما از زبان فرانسوی، دریافت یک فرهنگ لغت فرانسوی خوب است. یک فرهنگ لغت خوب دارای ترجمه، مثال و اطلاعاتی در مورد صرف افعال خواهد بود. The best entrance examination institute

داشتن یک فرهنگ لغت انگلیسی به فرانسوی یا حتی یک فرهنگ لغت فرانسوی که ترجمه صحیح و معنی کلمات را ارائه می دهد بسیار مهم است. می توانید یک فرهنگ لغت فرانسوی خوب را در کتابفروشی ها، آنلاین یا در فروشگاه های برنامه پیدا کنید. این مقاله را بررسی کنید تا ببینید کدام دیکشنری های انگلیسی-فرانسوی بهترین هستند.

Comments

Popular posts from this blog

Contribute to the advancement of science

Science has recently discovered the secret to learning a new language