Ways to improve every day

 

اگر بگوییم کاری اولویت دارد اما آن را انجام ندهیم، اولویت نیست. این فقط یک وعده شکسته است. این را همیشه میبینم. هک، من این کار را بیشتر از آنچه که اعتراف کنم انجام می دهم.

ما آن را به طور قابل توجهی در قطعنامه های شکست خورده سال نو می بینیم - همه درباره آنها می نویسند و برای اجرای آنها برنامه ریزی می کنند. در واقعیت، این اولویت‌های روزانه هستند که از بین می‌روند که می‌توانند آسیب‌رسان‌ترین باشند. اینها همچنین بیشترین احتمال را دارند که در طول زمان به سراغ ما بیایند و بی اهمیت نیستند. در قطار، تلاش نکنید، من در مورد اهمیت ایجاد اعتماد با انجام تعهدات - اعم از کوچک و بزرگ - به عنوان یک مسیر حیاتی برای دستیابی به نتایج بحث کردم. اما همانطور که همه ما می دانیم، حتی بهترین برنامه ریزی ها نیز تغییر می کنند. آموزش حذف دانلود خودکار تلگرام

تحقیقات ما در Linkage، شامل داده‌های بیش از 135000 رهبر در سراسر جهان، نشان می‌دهد که رهبران بسیار مؤثر در غلبه بر موانع و دستیابی به نتایج موفق‌تری نسبت به همتایان خود مهارت بیشتری دارند. در نهایت، هر یک از ما می‌توانیم با ایجاد آگاهی از چهار زمینه مشترک که اغلب مانع از توانایی ما در ایجاد نتایج می‌شوند، تأثیر بیشتری ایجاد کنیم:

1. تیک تاک، تیک تاک

اغلب اوقات، ممکن است احساس کنیم که وقت نداریم، خیلی سرمان شلوغ است، می‌توانیم کاری را به تعویق بیندازیم، یا ممکن است به آن نپردازیم. این یکی بارها و بارها به عنوان یک چالش ظاهر می شود. و ممکن است سخت ترین مانع برای جلوگیری از آن باشد. گاهی اوقات ما در بحرانی گرفتار می شویم که به همه توجه ما نیاز دارد، که کاملا قابل درک است. اما بعد از دو یا سه روز یا هفته، هر اولویتی را که می‌گفتیم انجام می‌دهیم از دست داده‌ایم و مجبورمان می‌کند از نو شروع کنیم.

من متوجه شده ام که
نزدیک شدن به روز خود با زمان های از پیش تعیین شده برای فعالیت های خاص می تواند مفید باشد. در چرخه پاسخ دادن به ایمیل، تماس های تلفنی و درخواست های ملاقات در لحظه گیر نکنید. روش ساده حل مشکل پنهان شدن فایل های فلش برخی از اصولی که در کار تیم فریس دیده می شود در اینجا بسیار سودمند هستند. همچنین ایده خوبی است که عادت کنید زمانی را برای مرور برنامه هفته آینده خود اختصاص دهید تا به همه کارهایی که باید انجام دهید (کار پروژه، جلسات، ضرب الاجل ها، تعهدات شخصی، خواب، غذا خوردن، رفت و آمد، و غیره) و تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید — و به آنها زمان اختصاص دهید. هر زمان که احساس می‌کنم خسته‌ام یا وقتم کم است، این تمرین باعث می‌شود که بخندم زیرا به سرعت متوجه می‌شوم که واقعاً در یک روز یا هفته چقدر زمان دارم (خیلی زیاد!). چرا هیچ وقت این حس را ندارد؟


Comments

Popular posts from this blog

Contribute to the advancement of science

Learning French

Science has recently discovered the secret to learning a new language